От няколко дни уърдпрес ми дава проблем и не мога да пусна никакъв пост – започва да зарежда, уж го пуска, а после се забравя и в крайна сметка не се стига до нищо. Ето какво се опитвах да пусна последните дни: Напоследък нямам настроение за нищо, или поне за нищо конкретно – хем ми се излиза, хем не, чете ми се, ама не баш… въобще, както Рози беше казала, пубертетът си е едно огромно биполярно. Мъка. И както обикновено, в моменти, в които нещо не е наред, започвам да си избивам всичките глупости като пиша, рисувам и все дейности в този дух. Този път обаче директно си отворих тетрадката, в която си пиша разказчетата и всичко, което ми хрумне, и започнах да преглеждам и открих следното:

Save me

I’m lost and now,
I’m scared.
I want you closer,
here, near.

I’d give up everything I own
to make you – my own.
I need you – here, now
forever.

I know these words are not enough
but save me, please,
and don’t you ever dare to be lonely,
you’re my only.

Нямам особен спомен кога е писано, за идеята обаче съм почти сигурна – Tyler Blackburn – Save Me. Въртях си песента достатъчно дълго и ми се беше набила за стабилен период от време, та нищо чудно наистина тя да е причината за написването.

Всъщност, стихотворението беше стигнало до втория куплет, снощи ме удари(музата) и го довърших докрай. Предполагам може да се нарече първи опит в английската поезия. Тук май е добре да вметна, че никога не съм разбирала английската поезия – една такава безримна(ега ти думата!) е и рядко има някое стихотворение, което да ми направи впечатление. От друга страна българската е много красива, но за това – друг път.

О, и в случай, че стихотворението не звучи прекрасно(, както и подозирам), държа да спомена, че нямам никакви познания по отношение на метрика, метрична система и ритъм в този тип произведения. Пиша си чисто и просто от скука или защото ми е хрумнало нещо, което в главата ми звучи добрe.

За по-голямо въздействие, предлагам да изгледате и следното клипче.

 

Вярно, пак е на Шерлокова тематика, но пък е много сладко, а текстът на песента е изключително миличък и розов(а.к.а. гушав, приятен, влюбен).

Ето и нещо забавно, което намерих току-що:

Вашият коментар

Облак от етикети

